viernes, 21 de noviembre de 2014

Comença l'aventura, l'aventura del projecte Rossinyol i sobretot, el que sento és certa incertesa, curiositat, nerviosisme... però per sobre de tot, IL·LUSIÓ. 

Tinc ganes de conèixer el nen o nena amb el que compartiré tantes estones els propers mesos,i tot i que no sé què és el que trobaré, estic ben segura que m'agradarà i que serà molt enriquidor per el nen o nena, però també per mi. 

D'aquest projecte, espero que pugui connectar amb mentorat/da i poder-hi establir una relació d'afectivitat i companyerisme plena, que pugui veure i aprendre tot allò que m'agrada i amb les coses que gaudeixo passar-hi temps i que em fan feliç, però també tinc moltes ganes de saber què és el que li agrada a ella o ella i quines coses el/la motiven. 

Ara mateix, no tinc massa més paraules, sinó més que moltes ganes que sigui dissabte i de fer reals totes aquestes idees i en el meu cas, com en dels tots dels participants del Projecte Rossinyol... 

Començar l'aventura i alçar el vol del Rossinyol! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario